preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zadarski otoci Zadar

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 5. 2011.

Ukupno: 676682
Ovaj mjesec: 4283
Ovaj tjedan: 616
Školski list

Prvi broj školskog lista OZ izašao je u rujnu 2015.

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Pogodi pravi koš

pogodipravikos logo

e-Dnevnik

INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik

Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ČITAMO MI, U OBITELJI SVI 2014./2015.
Autor: Administrator , 10. 10. 2014.

„Volim petak, ali ovaj mi je bio najbolji. Pavle je napokon izvukao moje ime. Ponosno sam ponio ruksak kući. Moj tata je s broda došao baš na vrijeme za čitanje. Kad sam stigao doma, povikao sam: -Dobio sam ruuuksssaaak!!! “


Ovo je samo dio napisanog dojma o boravku naprtnjače s knjigama iz projekta Hrvatske mreže školskih knjižničara ČITAMO MI, U OBITELJI SVI! Dojam je prošle školske godine napisao Ivan Sorić (3.b). Ovakvim uvodom školska knjižnica najavljuje ponovno sudjelovanje u projektu i u ovoj školskoj godini za sve treće razrede. Projekt je prijavljen, roditeljski sastanak s roditeljima trećih razreda održan je 2. listopada, a sada slijedi faza odabiranja naslova, narudžba knjiga, plaćanje, dostava i provedba projekta po razredima. Nositeljice projekta su učiteljice trećih razreda Marijana Lovrin, Dijana Škara, Marina Vlasnović i Emilija Wertheim s knjižničarkom Mišelom Nežić.

Podsjećamo, radi se o projektu koji za cilj ima poticanje čitanja i druženja uz knjigu u obitelji. Projektom se ističe važnost usavršavanja tehnike čitanja kod djece, njegovanje ljubavi prema pisanoj riječi, uloga roditelja u čitanju s djecom i razvijanje navike i kulture čitanja u obitelji. Tijekom pet dana ruksak s osam različitih naslova za djecu i odrasle boravi u obitelji. Svi članovi obitelji sudjeluju u čitanju na način da čitaju zajedno, svatko za sebe i naglas jedni drugima te da komentiraju pročitano. U bilježnicu dojmova učenici pišu sve ono što im se svidjelo tijekom tih pet dana, svoje osjećaje, mišljenja o pročitanom, dojmove o čitanju u obitelji, a mogu priložiti i svoje likovne ili pjesničke radove te fotografije svoje obitelji koja čita zajedno. Nakon završetka projekta sve knjige ostaju u školskoj knjižnici pa ih učenici ponovno mogu posuditi i uživati u njima.

Ovim se projektom također upućuje učenike, roditelje, učitelje ali i širu javnost na rad školskih knjižnica koje su srce svake škole, informacijsko središte i mjesto dobrog druženja uz knjige i ostale izvore znanja. 

KNJIGA KAO PRIJATELJ

Čega sve u torbi nismo našli

i jedva smo se snašli.

Najveći hrvatski znanstvenici

Kao pravi dostojanstvenici!

Istraživali smo Svemir

i u našim glavama stvarali nemir!

Tinka Fakinka stavila je maramu

i odjurila u Tinovu pustolovinu na tavanu!

Bilo je tu Putovanja

i Ljubavi običnih i neobičnih,

svake vrste ludovanja

i prijateljstva nesebičnih.

I na kraju poručujem svima:

bude li nam prijatelj knjiga

imat ćemo u životu manje briga!

Ivan Sorić, 3.b (2013./2014.)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju