preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zadarski otoci Zadar

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 5. 2011.

Ukupno: 396863
Ovaj mjesec: 1192
Ovaj tjedan: 450
Danas: 314
Školski list

Prvi broj školskog lista OZ izašao je u rujnu 2015.

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Zato što volim Zadar

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

Upisi u srednje škole 2017./2018. – Detaljan vodič za učenike i roditelje

e-Dnevnik

INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik

Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Posjet školskoj knjižnici
Autor: Administrator , 2. 5. 2018.

Učenici 3. c razreda zajedno s učiteljicom Armansom Ivanov Pensa i pripravnicom Dankom Kordom sudjelovali su u dvije aktivnosti održane u školskoj knjižnici: Kako nastaje poštanska marka i Upotreba i važnost enciklopedije.


Knjižničarka Mišela Nežić održala je zanimljivo predavanje o značenju, vrstama i nastanku poštanske marke. Pomno je objasnila pravila izrade poštanske marke, a učenici su nastavili s vlastitim kreacijama na satu likovne kulture. Djeca su se prepustila mašti pa su nastale poštanske marke oslikane raznoraznim motivima, od prirodnih ljepota, kulturno-povijesnih znamenitosti, poznatih hrvatskih izumitelja, sportskih velikana, agruma i slično. Naposljetku, na veliko zadovoljstvo učenika izabrane su najkreativnije poštanske marke. Pobjedničko postolje podijelile su učenice Dora Baričević i Marijeta Vrkić.

Sljedeći posjet knjižnici bio je posvećen upoznavanju i proučavanju enciklopedija. Knjižničarka Mišela Nežić detaljno je objasnila što su enciklopedije, kakve vrste encikolopedija postoje, kako se njima koristimo, gdje ih možemo pronaći u školskoj knjižnici i što sve iz njih saznajemo. Zatim je razred podijelila u skupine. Svaka je skupina dobila jednu tematski različitu enciklopediju, a zadatak je bio istražiti zadane pojmove te zabilježiti objašnjenja na papir. Predstavnik/ca pojedine skupine predstavio/la je uradak. Svi su pažljivo slušali izlaganja te na taj način memorirali poneku zanimljivost. Također, knjižničarka se nadovezala na važnost stvaranja, razvijanja i njegovanja kulture čitanja. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju